Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/9222
Başlık: THE INFLUENCE OF SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS ON CONSUMERS' PERCEPTIONS ABOUT SOCIAL MEDIA INFLUENCERS
Yazarlar: YUNDZE, GASTON BERYU
Anahtar kelimeler: Afrika
neoliberalizm
IMF
Dünya Bankası
Yapısal Uyarlama
Politikaları
SAP
Yayın Tarihi: 2016
URI: http://hdl.handle.net/11547/9222
Koleksiyonlarda Görünür:Tezler -- Thesis

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
10133573.pdf1.2 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.