Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/9222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYUNDZE, GASTON BERYU-
dc.date.accessioned2021-06-25T08:20:04Z-
dc.date.available2021-06-25T08:20:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/9222-
dc.subjectAfrikatr_TR
dc.subjectneoliberalizmtr_TR
dc.subjectIMFtr_TR
dc.subjectDünya Bankasıtr_TR
dc.subjectYapısal Uyarlamatr_TR
dc.subjectPolitikalarıtr_TR
dc.subjectSAPtr_TR
dc.titleTHE INFLUENCE OF SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS ON CONSUMERS' PERCEPTIONS ABOUT SOCIAL MEDIA INFLUENCERStr_TR
dc.typeThesistr_TR
dc.description.abstractolBu tezde, neo-liberalizmin Afrika’ya etkileri araştırılmış ve IMF ve Dünya Bankası’nın Afrika ülkelerine uygulamakta oldukları neoliberal politikaların değişmediği taktirde zararlı etkilerinin devam edeceği savunulmuştur. Kredilerin önkoşulu olan bu politikalar, kamu iktisadi teşebbüslerin özelleştirilmesini, ulusal paraların devalüasyonunu, tarife ve vergi gibi ticari engellerin kaldırılmasını ve özellikle kamunun sosyal hizmetler harcamalarında kısıtlamayı içermektedir. Bu tez, söz konusu neo-liberal politikalarla zengin ve fakirler arasındaki uçurumun daha fazla derinleştirdiğini ve Afrika kıtasındaki fakirliği çıkmaza soktuğunu savunmaktadır. Aynı zamanda fakirliği azaltma stratejilerinin uygulanmasının ve borçları hafifletme girişimlerinin, verimli yapısal uyarlama politikalarına katkı sağlayacağı öngörülmesine rağmen, mevcut durumda herhangi bir değişiklik yaratmadığı savunulmaktadır.tr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10133573.pdf1.2 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.