Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11547/795
Başlık: | Use of self-determination theory to support basic psychological needs of preservice science teachers in an environmental science course. |
Yazarlar: | KARAARSLAN, Günay ERTEPINAR, Hamide SUNGUR, Suat |
Yayın Tarihi: | 2012 |
Yayıncı: | Environmental Education Research |
Atıf: | DOI:10.1080/13504622.2012.695013 |
URI: | http://hdl.handle.net/11547/795 |
Koleksiyonlarda Görünür: | SINIF ÖĞRETMENLİĞİ --- ELEMANTARY EDUCATION |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
gender.pdf | 379.69 kB | Adobe PDF | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.