Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/2311
Başlık: PHOTOGRAPHY’S ROLE ON A FASHION BRAND’S MARKETING ON AN ONLINE PLATFORM
Yazarlar: Hasan, Mashal
Anahtar kelimeler: Fotoğrafçılık
Moda
Online Pazarlama
Satınalma Davranışları
Tüketici Davranışları
Online Alışveriş
Photography
Fashion Brand
Online Marketing
Buying Behavior
Consumer Behavior
Online Shopping
Yayın Tarihi: 2018
Yayıncı: ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES
Özet: Günümüzde, pazarlamanın büyük bir bölümü online alışverişe doğru geçmiş durumda. İnsanlar fiziksel olarak bir mağazaya gidip, alışveriş yaparak zaman harcama lüksüne sahip değiller ve bu yüzden birçoğu online alışverişe mecbur durumdalar. İnsanlar online alışveriş yaparken çoğunlukla ürünlerin fotoğraflarına denk gelirler, ve bu fotoğraflar ürünler hakkında karar vermeleri için insanların görme duyusu rolünü üstlenir. Bu araştırmada online alışverişin giyim sektörü üzerine yoğunlaşıp, analiz yapabilmek için iki ana değişken belirlendi; kıyafetlerin fotoğrafları ve kıyafet fotoğraflarındaki modeller. Çalışma bu iki değişkenin müşterilerin davranışları üzerinde etkisi olup olamdığını belirleyecek. Bu değişkenleri hesapyalabilmek için cinsiyet, yaş, gelir düzeyi ve meslek gibi demografik değerler de göz önüne alındı. Çalışma için özel olarak anket hazırlanıp kullanıldı. 266 kişinin yanıtları numune olarak alınıp, veriler SPSS programı kullanılarak analiz edildi.
URI: http://hdl.handle.net/11547/2311
Koleksiyonlarda Görünür:Tezler -Thesis

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
502079.pdf2.96 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.