Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 938 to 957 of 7544 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
10401008.pdf.jpg2021BRAND EQUITY PERCEPTIONS OF TWO TELECOMMUNICATION RIVALS IN NIGERIA: MTN & GLOBALCOMFABOYE, Oluwole Abiodun
2013-08Brand Identity of Rahmi M. Koc Museum: Is It A Market Driven Science MuseumURALMAN, Nezahat Hanzade
391639.pdf.jpg2015BRAND POSITIONING STRATEGIES OF COFFEE SHOPS IN TURKEY, A COMPARATIVE STUDY WITH A CUSTOMER POINT OF VIEWSumair
10074157.pdf.jpg2015BRAND POSITIONING STRATEGIES OF COFFEE SHOPS IN TURKEY, A COMPARATIVE STUDY WITH A CUSTOMER POINT OF VIEWAIR, SUM
10113682.pdf.jpg2016BRANDING: HOW INFLUENCES CUSTOMER BEHAVIOR?LUTFI, RAGHDA
BRANDING HOW INFLUENCES CUSTOMER BEHAVIOR.pdf.jpg2016-06BRANDING: HOW INFLUENCES CUSTOMER BEHAVIOR?Lutfi, Raghda
354.pdf.jpg2017Branş Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Avcılar ÖrneğiGÜRSEL, Halil Emre
10125022.pdf.jpg2016BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN DEMOGRAFİK VE MESLEKİ ÖZELİKLERİNE GÖRE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ İSTANBUL İLİ FATİH İLÇE ÖRNEĞİIŞIK, AYSEL
10125022.pdf.jpg2016BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN DEMOGRAFİK VE MESLEKİ ÖZELLİKLERİNE GÖREIşık, Aysel
BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (AVCILAR ÖRNEĞİ) .pdf.jpg2016-02BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (AVCILAR ÖRNEĞİ)Gürsel, Halil Emre
2014Brief Announcement: A Stabilizing Algorithm for Finding Two Node-Disjoint PathsErbas Ayhan Kursat; Kertil Mahmut; Cetinkaya Bulent; Cakiroglu Erdinc; Alacaci Cengiz; Bas Sinem
2014Brief Announcement: A Stabilizing Algorithm for Finding Two Node-Disjoint PathsErbas Ayhan Kursat; Kertil Mahmut; Cetinkaya Bulent; Cakiroglu Erdinc; Alacaci Cengiz; Bas Sinem
83.pdf.jpg2021BULK-FILL KOMPOZİT REZİNLERE GENEL BAKIŞBÜYÜKÇAVUŞ, Esra
2FZ_PSA_Conference_2012.pdf.jpg2012Bullet vs. Ballot: Politicisation of ViolenceKATMAN, Filiz; SAYGIN, Hasan
business_sayi_1.pdf.jpg2013Business Review-
İletişim Çalışmaları Dergisi Sayı 3_p048-062.pdf.jpg2016-10Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler ve ReklamŞenkal, Yelda
436.pdf.jpg2021Bütünleştirilmiş STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Tutumlarına EtkisiKOCAKÜLAH, M. Sabri
2011Büyük Beden Kadınların Sütyen Satın Alırken Karşılaştıkları Problemler.BÖLAT AYDİNÇ, Sevim
2012Büyük Felaket: Ermeni Yalanları ve Hakikatin Özü Araştırma ve BelgelerNERİMANOĞLU, KAMİL VEKİL
sait17.pdf.jpg2012BÜYÜK RESİMDEN ORTA DOĞU VE TÜRK-İSRAİL GERİLİMİYILMAZ, Sait