Browsing by Subject Halkla İlişkiler

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
385689.pdf.jpg2014BELEDİYELERDE HALKA İLİŞKİLER FAALİYETLERİKurt, Kübra
10116243.pdf.jpg2016BELEDİYELERDE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNİN KURUM İMAJINA ETKİSİ BAYRAMPAŞA BELEDİYESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLTASYON ENGELİLER MERKEZİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMAAYDIN, KADİR
10116243.pdf.jpg2016BELEDİYELERDE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNİN KURUM İMAJINA ETKİSİ: BAYRAMPAŞA BELEDİYESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON ENGELLİLER MERKEZİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMAAydın, Kadir
İletişim Çalışmaları Dergisi Sayı 3_p048-062.pdf.jpg2016-10Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler ve ReklamŞenkal, Yelda
2011Halkla İlişkilerin Dönüşümü Public Relations’dan Public Engagement’a GeçişYILDIRIM, Gonca; KARAFES, Evrim
10251129.pdf.jpg2019-05HALKLA İLİŞKİLER PROGRAMLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEK ALGISI: DEVLET VE VAKIF ÜNİVERSİTELERİ KARŞILAŞTIRMASIUygun, Ece
10251129.pdf.jpg2019HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PROGRAMLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEK ALGISI DEVLET VE VAKIF ÜNİVERSİTELERİ KARŞILAŞTIRMASIUYGUN, Ece
10410417.pdf.jpg2021HALKLA İLİŞKİLERDE OYUNLAŞTIRMA KAVRAMI: PROCTER & GAMBLE MOBİL UYGULAMASININ İNCELENMESİBAYINDIR, Berkan
10380188.pdf.jpg2020HALKLA İLİŞKİLERDE SİSTEM TEORİSİ BAĞLAMINDA KURUM İÇİ İLETİŞİMİN KURUMSAL BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ ROLÜ: ULAŞIM SEKTÖRÜNDE KARŞILAŞTIRMALI ANALİZDEMİR, Furkan
381436.pdf.jpg2014HALKLA İLİŞKİLERDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI VE SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA (BİZCE TANITIM HALKLA İLİŞKİLER AJANSI VE SESLİ HARFLER DİJİTAL REKLAM AJANSI ÖRNEĞİ)Burgaz, Ayça
376745.pdf.jpg2014HOLLYWOOD FİLM ÖRNEKLERİ ÜZERİNDEN HALKLA İLİŞKİLERDE PROPAGANDA VE MANİPÜLASYONAydın, Duygu
İletişim Çalışmaları Dergisi Sayı 3_p010-033.pdf.jpg2016-10Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İncelemeDalkıran, İrem
517564.pdf.jpg2018BİR KAMUOYU OLUŞTURMA VE MANİPÜLASYON ARACI OLARAK ALGI YÖNETİMİ: KURTLAR VADİSİ ÖRNEĞİÇalış, Ayten
368175.pdf.jpg2014MARKALAŞMA VE KÜLTÜR STARBUCKS COFFEE VE KAHVE DÜNYASI LOGOLARININ GÖSTERGEBİLİMSEL İNCELENMESİAydın, Derya
432597.pdf.jpg2016OTEL İŞLETMECİLİĞİNDE HALKLA İLİŞKİLER ve İTİBAR YÖNETİMİKaravar, Merve
2012Sosyal Sorumluluk İçerikli Halkla İlişkiler Çalışmalarında İknanın Yazınsal Bağlamda Değerlendirilmesi.ELCİL, Şifa
İletişim Çalışmaları Dergisi Yıl 3 Sayı 2 Kapak_p036-049.pdf.jpg2017-10Türk Sinemasında Halkla İlişkilerin İmajı ve Bilinirliği Üzerine Bir Değerlendirme: “Pek Yakında” Film ÖrneğiÖzçoban Yıldırım, Gözde; Yıldırım, Ali
TÜRKİYE’ DE TÜKETİM KÜLTÜRÜ ÇERÇEVESİNDE EVLİLİK.pdf.jpg2017-06TÜRKİYE’ DE TÜKETİM KÜLTÜRÜ ÇERÇEVESİNDE EVLİLİK RİTÜELLERİNİN YENİDEN ŞEKİLLENMESİBaştok Özkan, Gül
10301407.pdf.jpg2019TÜRKİYE’DE FAALİYET GÖSTEREN GIDA KURULUŞLARININ KRİZ İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASIYILDIRIM, Osman Yağız