Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/680
Başlık: Turkish Curriculum: Claimed to be based on Constructivism
Yazarlar: ÖZAR, Miraç
Anahtar kelimeler: Turkish Curriculum
Yayın Tarihi: 2012
Atıf: International Journal of Business and Social Science ,Vol. 3 No. 18 ,122-130
URI: http://hdl.handle.net/11547/680
Koleksiyonlarda Görünür:BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ --- COMPUTER and INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES EDUCATION

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
14.pdf112.3 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.