Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/5276
Başlık: DEVELOPING A PROMOTION STRATEGY FOR A NEW PRODUCT: USING THREE FIRMS IN NIGERIA
Yazarlar: Koku Bansah, Emmanuel
Anahtar kelimeler: Ürün Geliştirme
Fikir geliştirme
Test etme
Reklam ve ürünü piyasaya sürme
Product development
İdea generation
Testing
Advertisement and product launch
Yayın Tarihi: Eyl-2018
Yayıncı: ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES
Özet: Bu çalışmanın amacı üç Nijerya şirketinde ürünün en baştaki fikir halinden piyasaya sürülmesine kadar geçen döneminde, yeni ürün geliştirme süreci araştırmasına odaklanmaktır. Şirketler Gıda üretim Şirketi X, sabun/deterjan üretim Şirketi Y ve pişirme şirketi olan Şirket Z’tir. Kullanılan teorik model Stage-Gate (Yeni Ürün Geliştirme) modeldir. Veri toplama süreci A/G ve farklı şirketlerden üretim ekipleri ile yapısal mülakatlara odaklandı. Mülakatlardan ve araştırma kıyaslamalarından sonra, üç şirketin ürünün en başındaki fikir üretiminden piyasaya sürülmesine kadar ki süreçte literatürde açıklanan Stage-Gate modelini izlediği ve kendi üretim süreçlerinde güncel ürün geliştirme süreçleri ve standartlarını kullandıkları ortaya çıkmıştır. Mülakatlardan elde edilen sonuçlar Colgate-Palmolive ve Unilever Plc. gibi standart şirketlerin ürün geliştirme süreçleri ile kıyas edilmiştir.
URI: http://hdl.handle.net/11547/5276
Koleksiyonlarda Görünür:Tezler -- Thesis

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
10241636.pdf1.4 MBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.