Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11547/3225
Başlık: | The Effects of Incidental Teaching on Teaching Children with Autism Spectrum Disorders to Demand Their Lost Objects Verbally |
Yazarlar: | Erdemir Aysegul Ozkan Ebru Gusner Nurten Turan Selcuk Hakan H. Kara Batuhan Baskin Yasemin Ellidokuz Hulya Balik Hasan H. Balik Dilek Turgut |
Yayın Tarihi: | 2015 |
Yayıncı: | INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION |
URI: | http://hdl.handle.net/11547/3225 |
Koleksiyonlarda Görünür: | Makaleler |
Bu öğenin dosyaları:
Bu öğeyle ilişkili dosya bulunmamaktadır.
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.