Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/1180
Başlık: Televizyon reklamlarının ortaöğretim öğrencilerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisi
Yazarlar: Eke, Mehmet Emin
Anahtar kelimeler: Reklamcılık
Reklamcılık ve çocuklar
Yayın Tarihi: 2013
Yayıncı: İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Atıf: İşletme viii, 163 s. ; 31 cm. + 1 CD-ROM (4 3/4 in.)
URI: http://hdl.handle.net/11547/1180
Koleksiyonlarda Görünür:Tezler -- Thesis

Bu öğenin dosyaları:
Bu öğeyle ilişkili dosya bulunmamaktadır.


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.