Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 6948 to 6967 of 7828 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
14.pdf.jpg2012Turkish Curriculum: Claimed to be based on Constructism.ÖZAR, Miraç
14.pdf.jpg2012Turkish Curriculum: Claimed to be based on ConstructivismÖZAR, Miraç
TURKISH EFL TEACHERS’ BELIEFS REGARDING.pdf.jpg2012TURKISH EFL TEACHERS’ BELIEFS REGARDING READING STRATEGIESİlk, Serdil
10588548.pdf.jpg2023; 2023TURKISH EFL TEACHERS’ PERSPECTIVES ON USING AUTHENTIC MATERIALS IN EFL CLASSES AT TERTIARY LEVELKAMILI, Salsabil EL; KAMILI, Salsabil EL
TURKISH FOREIGN POLICY TOWARDS AFRICA.pdf.jpg2016-07TURKISH FOREIGN POLICY TOWARDS AFRICAAlhassane Alkaly, Mounakila
10135366.pdf.jpg2016TURKISH FOREIGN POLICY TOWARDS AFRICAALKALY, Mounakila ALHASSANE
1-s2.0-S1672293020300593-main.pdf.jpg2023Turkish middle school students' evaluation of fallacious claims about vaccinationCetinkaya, Ertan
10491554.pdf.jpg2022TURKISH MILITARY DRONES AND CREATING A STRONGER ROLE FOR TURKISH FOREIGN POLICY IN ITS REGIONABDELRAHMAN, SAMAR
makale4.pdf.jpg2011Turkish students’ career choices in engineering: Experiences from Turkey.CAVAŞ, B.; ÇAKIROĞLU, J; CAVAŞ, P.; ERTEPINAR, HAMİDE
10488970.pdf.jpg2022TURNING DISEASE INTO AN ADVERTISING MATERIAL AND CHANGING PEOPLE'S PERCEPTION OF MEDICINE THROUGH THE DIGITAL REVOLUTIONALMUSTAFA, Yumna
10043542.pdf.jpg2014TÜKETĠCĠ DAVRANIġLARI VE MARKA BAĞIMLILIĞIokumuş, arda
581.pdf.jpg2019Tüketici Hakem Heyetleri ve İşleyişine Genel Bir BakışAKTÜRK, Altay İltan
İletişim Çalışmaları Dergisi Sayı 4 Kapak_p096-138.pdf.jpg2017-04Tüketicilerin Değişen Alışveriş Alışkanlıkları (Onlıne Alışveriş)Ersoy, Esra
5000004781-5000006473-1-PB.pdf.jpg2011Tüketimin Küreselleşmesi ve Tüketim Tapınakları: Postmodern Panayır Yerlerinde AlışverişSUNGUR, Suat
10561048.pdf.jpg2023TÜKETİCİ KARAR VERME STİLLERİNİN ÇEVRİM İÇİ SEPETİNİ TERK ETMEYE ETKİSİNDE HEDONİK VE FAYDACI EĞİLİMLERİN ARACILIK ROLÜÇAVUŞ GENÇ, Esin
10368804.pdf.jpg2020TÜKETİCİ TUTUNDURMA STRATEJİLERİNİN MARKA FARKINDALIĞI YARATMADAKİ ETKİSİULUDAĞ, Şeref Ahmet
10130900.pdf.jpg2016TÜKETİCİLERİN DEĞİŞEN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI: ONLİNE ALIŞVERİŞERSOY, Esra
454534.pdf.jpg2016TÜKETİCİLERİN DEĞİŞEN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI: ONLİNE ALIŞVERİŞErsoy, Esra
454541.pdf.jpg2016TÜKETİCİLERİN İNTERNET ÜZERİNDEN SATINALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ: AZERBAYCAN ÖRNEĞİFarhadi, Gunay
10243006.pdf.jpg2019TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA E-TİCARETİN ETKİSİ: TÜRK AYAKKABI SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMAMAMMADOV, Emıl