Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZENGİN OKTUĞ, Melis-
dc.date.accessioned2014-03-26T07:25:00Z-
dc.date.available2014-03-26T07:25:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationElektronik Sosyal Bilimler Dergisi ISSN:1304-0278 Kış2013 Cilt:12 Sayı:43 (287-305)en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/982-
dc.titleTürkiye’de Alkol Reklamlarına İlişkin Düzenlemelerin Medya Ortamındaki Yansımalarıen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:REKLAMCILIK

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85423127.pdf637.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.