Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/982
Başlık: Türkiye’de Alkol Reklamlarına İlişkin Düzenlemelerin Medya Ortamındaki Yansımaları
Yazarlar: ZENGİN OKTUĞ, Melis
Yayın Tarihi: 2013
Atıf: Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi ISSN:1304-0278 Kış2013 Cilt:12 Sayı:43 (287-305)
URI: http://hdl.handle.net/11547/982
Koleksiyonlarda Görünür:REKLAMCILIK

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
85423127.pdf637.81 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.