Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/795
Başlık: Use of self-determination theory to support basic psychological needs of preservice science teachers in an environmental science course.
Yazarlar: KARAARSLAN, Günay
ERTEPINAR, Hamide
SUNGUR, Suat
Yayın Tarihi: 2012
Yayıncı: Environmental Education Research
Atıf: DOI:10.1080/13504622.2012.695013
URI: http://hdl.handle.net/11547/795
Koleksiyonlarda Görünür:SINIF ÖĞRETMENLİĞİ --- ELEMANTARY EDUCATION

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
gender.pdf379.69 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.