Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2980 to 2999 of 7867 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
10604626.pdf.jpg2023İLERİ VERİ İŞLEM YÖNTEMLERİ İLE SU KAYNAKLARININ KULLANIMI VE PLANLANMASININ OPTİMİZASYONUAKBULUT, Uğur
İletişim Çalışmaları Dergisi Sayı 3_p010-033.pdf.jpg2016-10Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İncelemeDalkıran, İrem
2012-06İletişim ve Semiyoloji Açısından Atasözlerine Yönelik Bir İnceleme.DEMİRTAŞ, Mine; MURAT, M.
10391227.pdf.jpg2021İLETİŞİM ENGELLERİNİN BOŞANMA ÜZERİNE ETKİSİ: ÜSKÜDAR ÖRNEĞİÇAKICI, Betül
10579258.pdf.jpg2023İLİŞKİ PAZARLAMASI VE HASTA MEMNUNİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ İSTANBULDA ÖZEL SAĞLIK TURİZM HİZMETLERİNDEN YARARLANAN YABANCI HASTALAR ÜZERİNE ARAŞTIRMAABDULKARIM, Mahmood Isam Abdulkarim
368170.pdf.jpg2014İLK ve ORTAOKUL ÖĞRETMEN ve YÖNETİCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİYılmaz, Yasemin
361684.pdf.jpg2014İLK VE ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN STRES KAYNAKLARININ VE STRES YÖNETİMİ STİLLERİNİN İNCELENMESİRadmard, Somayyeh
426190.pdf.jpg2015İLK VE ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN YETKİ KULLANIMINDA VE YETKİ DEVRİNDE YAŞADIKLARI SORUNLARÖztürk, İlknur
10307071.pdf.jpg2019İLKOKUL 1-4. SINIFLARDA OKUTULAN TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ DİNLEME METİNLERİNİN BELİRLENEN ÖLÇÜTLERE GÖRE İNCELENMESSİVİŞ, Bilge TURAN
10307071.pdf.jpg2019İLKOKUL 1-4. SINIFLARDA OKUTULAN TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ DİNLEME METİNLERİNİN BELİRLENEN ÖLÇÜTLERE GÖRE İNCELENMESİSİVİŞ, Bilge TURAN
10088074.pdf.jpg2015İLKOKUL 2.SINIF DERS KİTABIIN RESİM METİN İLİŞKİSİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİĠNAN YILDIZ, Funda
İLKOKUL 3. SINIFLARDA HEDEF SÖZ VARLIĞININ GELİŞTİRİLMESİ.pdf.jpg2015-09İLKOKUL 3. SINIFLARDA HEDEF SÖZ VARLIĞININ GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMADemirci, Serpil
10533307.pdf.jpg2023İLKOKUL 3.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DOĞA İLE İLİŞKİLERİNİN GÜÇLENDİRİLMESİNDE SINIF DIŞI DOĞA EĞİTİMİ UYGULAMALARININ İNCELENMESİKURT, Zeliş
10206056.pdf.jpg2018İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIKLARININ DÜZEYİ NEDİR?Karademir, Murat
10206056.pdf.jpg2018İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIKLARININ DÜZEYİ NEDİR?KARADEMİR, Murat
10119531.pdf.jpg2016İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN NOKTALAMA İŞARETLERİNİ KULLANMADAKİ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE ARAŞTIRMAKaplan, Işıl
333.pdf.jpg2017İlkokul Birinci Sınıfa 60-66 Aylık Başlayan Çocuklar ile 70-72 Aylık Başlayan Çocuklar Arasındaki Ahlaki Yargı Farklılıklarının İncelenmesiARMAĞAN, Hatice Büşra
380.pdf.jpg2017İlkokul Eğitim Yöneticilerinin Liderlik Özeliklerinin, Okul Kültürünün Oluşmasında ve Geliştirmesindeki Rolü (Bağcılar İlçe Örneği)ŞAHİN, Yaşar
432583.pdf.jpg2015İLKOKUL EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN OKUL KÜLTÜRÜNÜN OLUŞMASI VE GELİŞTİRİLMESİ KONUSUNDA LİDERLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİŞahin, Yaşar
10106141.pdf.jpg2015İLKOKUL EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN OKUL KÜLTÜRÜNÜN OLUŞMASI VE GELİŞTİRİLMESİ KONUSUNDA LİDERLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİŞAHİN, Yaşar