DSpace Repository

IMPLEMENTED STRATEGIES OF ENHANCING MOTIVATION AMONG IRAQI STUDENTS FOR LEARNING ENGLISH LANGUAGE

Show simple item record

dc.contributor.author Ahmed, Khasro Hamarashid
dc.date.accessioned 2021-06-25T08:45:54Z
dc.date.available 2021-06-25T08:45:54Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/9226
dc.description.abstract Bu çalışma Kuzey Irak'ta bulunan lise düzeyi sınıflarda ingilizce öğretmenleri tarafından kullanılan motivasyon stratejilerini tanımlamaya çalışmaktadır. Bu durumda problem öğretmenin kullandığı öğretim yöntemlerindedir; çünkü öğretim yöntemleri öğrencilerin yabancı dil öğrenim motivasyonlarını etkilemektedir. Bazı öğretmenlerin motivasyon stratejilerini kullanmada deneyim sahibi olmamaları öğrencilerin motivasyonunu düşürmektedir. Bu sebepten dolayı çalışmanın amacı Kuzey Irak'taki ingilizce öğretmenlerini yönlendirebilecek motivasyon strateji türlerini bulmaktır. Ayrıca,bu çalışma öğrencilerin öğretmenlerinin eğitim yöntemleri hakkındaki görüşlerini de ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Çalışmaya 3 araştırma sorusu yön vermektedir.Sonrasında anketler aracılığı ile toplanılan bilgiler analiz edilmiştir.Sonuçlar göstermektedir ki : İngilizce öğretmenlerinin çoğu ingilizce dili eğitiminde motivasyon stratejilerini verimli bir şekilde kullanamamaktadır. Bu arada ,öğretmenlerin çoğu müfredatı tüm açılardan onaylamaktadır ve müfredatın İngilizce dili eğitiminde öğrencileri yeteri kadar motive ettiğini düşünmektedirler. tr_TR
dc.subject Motivasyon tr_TR
dc.subject Motivasyon stratejileri tr_TR
dc.subject öğrenci motivasyonu tr_TR
dc.subject öğrenme başarısını tr_TR
dc.title IMPLEMENTED STRATEGIES OF ENHANCING MOTIVATION AMONG IRAQI STUDENTS FOR LEARNING ENGLISH LANGUAGE tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account