DSpace Repository

THE INFLUENCE OF SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS ON CONSUMERS' PERCEPTIONS ABOUT SOCIAL MEDIA INFLUENCERS

Show simple item record

dc.contributor.author YUNDZE, GASTON BERYU
dc.date.accessioned 2021-06-25T08:20:04Z
dc.date.available 2021-06-25T08:20:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/9222
dc.subject Afrika tr_TR
dc.subject neoliberalizm tr_TR
dc.subject IMF tr_TR
dc.subject Dünya Bankası tr_TR
dc.subject Yapısal Uyarlama tr_TR
dc.subject Politikaları tr_TR
dc.subject SAP tr_TR
dc.title THE INFLUENCE OF SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS ON CONSUMERS' PERCEPTIONS ABOUT SOCIAL MEDIA INFLUENCERS tr_TR
dc.type Thesis tr_TR
dc.description.abstractol Bu tezde, neo-liberalizmin Afrika’ya etkileri araştırılmış ve IMF ve Dünya Bankası’nın Afrika ülkelerine uygulamakta oldukları neoliberal politikaların değişmediği taktirde zararlı etkilerinin devam edeceği savunulmuştur. Kredilerin önkoşulu olan bu politikalar, kamu iktisadi teşebbüslerin özelleştirilmesini, ulusal paraların devalüasyonunu, tarife ve vergi gibi ticari engellerin kaldırılmasını ve özellikle kamunun sosyal hizmetler harcamalarında kısıtlamayı içermektedir. Bu tez, söz konusu neo-liberal politikalarla zengin ve fakirler arasındaki uçurumun daha fazla derinleştirdiğini ve Afrika kıtasındaki fakirliği çıkmaza soktuğunu savunmaktadır. Aynı zamanda fakirliği azaltma stratejilerinin uygulanmasının ve borçları hafifletme girişimlerinin, verimli yapısal uyarlama politikalarına katkı sağlayacağı öngörülmesine rağmen, mevcut durumda herhangi bir değişiklik yaratmadığı savunulmaktadır. tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account