DSpace Repository

TÜKETİCİLERİN DEĞİŞEN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI: ONLİNE ALIŞVERİŞ

Show simple item record

dc.contributor.author ERSOY, Esra
dc.date.accessioned 2021-06-16T07:23:14Z
dc.date.available 2021-06-16T07:23:14Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/9030
dc.description.abstract Teknoloji ve internetin kullanımının hızla yayıldığı günümüzde kişiler ve kurumlar arasındaki iletişim de büyük oranda sanal medyaya kaymıştır. Sanal ortamın bilgisayar ekranlarından mobil ekranlara kayması markalara aynı anda farklı kanallardan ve ekranlardan aynı kullanıcıya ulaşma fırsatı vermiş ve kısıtlamaları azaltmıştır. Aynı şekilde tüketici alışkanlıkları, marka kullanımları hakkında çok büyük oranda bilgi ile donatmıştır. Bu bilgi, kullanıcıların alışveriş deneyimini de kökünden değiştirmeye başlamıştır. Bu araştırmada; internet üzerinden satış yapan sitelerde tüketicilerin alışveriş yapma nedenlerinin araştırılması amaçlanmıştır. Bu araştırmada anket yöntemi kullanılmıştır. Araştırma sonunda elde edilen sonuçların ortaya konulmasıyla internet müşterisinin alışveriş davranışlarına etki eden faktörlerin neler olduğu belirlenmesi amaçlanmaktadır. tr_TR
dc.subject İnternet tr_TR
dc.subject Tüketici tr_TR
dc.subject Tüketici davranışı tr_TR
dc.subject Online alışveriş tr_TR
dc.title TÜKETİCİLERİN DEĞİŞEN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI: ONLİNE ALIŞVERİŞ tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account