DSpace@İHÜ

SOSYAL MEDYA YOLUYLA PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author ALİLİ, Ulvi
dc.date.accessioned 2021-06-04T07:51:26Z
dc.date.available 2021-06-04T07:51:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/8805
dc.description.abstract İnternet üzerinden alışveriş yapan tüketicilerin davranışlarını analiz etmek, şirketlerin hizmetlerinin geliştirilmesinin yanı sıra, internetten alış veriş yapmama nedenlerini ortaya koymak ve sanal dünyada alışverişi daha geniş kitlelere çekici kılmak açısından önemlidir. Çünkü günümüz iş koşullarında tüketici satın alma sürecini incelerken İnternet'i görmezden gelmek yanlıştır. Tüketici satın alma süreci, satın almadan önce, satın alma aşamasında ve satın alma sonrası tüm tüketici süreçlerini kapsar. Bu kavram, tüketicinin neden satın aldığı sorusu ile yakından ilişkilidir. Süreç, satın alma davranışını bir karar süreci olarak inceler. Tüketici alım karar süreci, satın alımdan çok önce başlar ve satın alımdan sonra da sonuçlarını sürdürür. Bu araştırmanın amacı internet ve sosyal medya pazarlama araçlarının tüketici davranışlarına nasıl etki ettiğini ortaya koymaktır. Araştırma ile tüketicilerin sosyal medyayı ne kadar kullandığı, hangi sosyal medya araçlarını kullandığı ve sosyal medya araçlarının etkileme derecesi ortaya konulması amaçlanmıştır. tr_TR
dc.subject Sosyal Medya tr_TR
dc.subject Tüketici Davranışı tr_TR
dc.subject internet tr_TR
dc.subject Pazarlama tr_TR
dc.title SOSYAL MEDYA YOLUYLA PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster