DSpace Repository

THE EFFECT OF DEMARKETING ADVERTISEMENTS ON DECREASING ALCOHOLIC DRINK CONSUMPTION AMONG TEENAGERS

Show simple item record

dc.contributor.author AHMED, Wasiu Abodunrin
dc.date.accessioned 2021-05-24T08:11:45Z
dc.date.available 2021-05-24T08:11:45Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/8559
dc.subject Alkollü tr_TR
dc.subject içecek tr_TR
dc.subject reklam tr_TR
dc.subject pazarlama tr_TR
dc.subject gençler tr_TR
dc.subject içecekler ve tüketim tr_TR
dc.title THE EFFECT OF DEMARKETING ADVERTISEMENTS ON DECREASING ALCOHOLIC DRINK CONSUMPTION AMONG TEENAGERS tr_TR
dc.type Thesis tr_TR
dc.description.abstractol Bu çalışmada, pazarlama reklamlarının gençler arasında alkollü içecek tüketimini azaltma üzerindeki etkisini incelemiştir. Bununla birlikte, çalışma Nijerya'daki gençler arasında reklamın alkollü içecek tüketimine etkisini özellikle incelemiştir; Nijerya'da gençlere yönelik pazarlama reklamı ile alkollü içki tüketiminin azaltılması arasındaki ilişkiyi belirledi; ve Nijerya’da gençler arasında pazarlama reklamının alkollü içecek üzerindeki etkisini araştırdı. Popülasyonun seçilen unsurlarından elde edilen bu çalışmada birincil veri kaynakları kullanılmıştır. Araştırmada tahmin teknikleri olarak Pearson korelasyonu ve regresyon analizi kullanılmıştır. Korelasyonun sonucu, tüm değişkenlerin pozitif olarak ilişkili olduğunu ve hepsinin birbirine karşı önemli olduğunu ve regresyon analizinin alkollü içecek reklam araçlarının Gençler arasında Alkollü İçecek Tüketimi üzerinde olumlu ve önemli bir etkiye sahip olduğunu göstermiştir. Reklamın pazarlanması, ADC üzerinde olumlu ve önemli bir etkiye sahiptir ve alkol televizyonun reklamı, gençler arasında alkollü içecek tüketimi üzerinde olumlu ve önemli bir etkiye sahiptir. tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account