DSpace Repository

PETROL ŞİRKETLERİNİN ULUSLARARASI PAZARLARA GİRİŞ STRATEJİLERİ: TÜRKİYE SOCAR ÖRNEĞİ

Show simple item record

dc.contributor.author ABBASOV, Arif
dc.date.accessioned 2021-05-10T07:42:48Z
dc.date.available 2021-05-10T07:42:48Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/8407
dc.description.abstract Petrol üretimi ve satışı Dünya ekonomisinde etkili bir role sahiptir. Petrol gelirleri ekonominin kalkınmasına ve kişi başına düşen gelirin artmasına olumlu etki etmektedir. Araştırmanın amacı, petrol işletmelerinin uluslararası pazarlara giriş stratejilerini ortaya çıkarmaktır. Bu çalışmanın amacı, SOCAR Türkiye`nin petrol ve gaz endüstrisinin gelişimini teşvik eden bilimsel yenilikleri incelemek ve bilim adamlarının konuyu sistematik hale getirerek bu alanda söyledikleri teorik konuları araştırmaktır. Çalışmada SOCAR Türkiye`nin uluslararası pazara girmek için hayata geçirdiği stratejiler belirlenmeye çalışılmıştır. Uluslararası pazarda SOCAR`ın mevcut durumu, alanlarda ve bölgelerde detaylı bir şekilde araştırılmış, gelişme potansiyeli analiz edilmiş ve istatistik bilgiler ile içerik analizi kullanılmıştır. Bu çerçevede Devlet politikası ve eğilimleri araştırılmıştır. tr_TR
dc.subject Petrol Şirketleri tr_TR
dc.subject SOCAR Türkiye tr_TR
dc.subject Uluslararası Pazarlar tr_TR
dc.title PETROL ŞİRKETLERİNİN ULUSLARARASI PAZARLARA GİRİŞ STRATEJİLERİ: TÜRKİYE SOCAR ÖRNEĞİ tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account