DSpace Repository

TÜRKİYE’DE FAALİYET GÖSTEREN GIDA KURULUŞLARININ KRİZ İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

Show simple item record

dc.contributor.author YILDIRIM, Osman Yağız
dc.date.accessioned 2021-04-30T09:55:19Z
dc.date.available 2021-04-30T09:55:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/7518
dc.description.abstract Dünyada her konuda yaşanan hızlı gelişmeler, beraberinde de yeni değişimleri yeni teknolojileri getirmektedir. Bu durumda kurum ve kuruluşların bu değişimlere ayak uydurmaları ve kriz iletişimini, en etkin şekilde kullanmaları gerekmektedir. Halkla ilişkiler biriminin görevlerinden biri olan kriz iletişimi; krizi kurum ve kuruluşlar açısından meydana getiren olguların yok edilmesi veya kurum ve kuruluşun çıkarları doğrultusunda en az zararla atlatılmasını veya krizi avantaja dönüştürmek amacıyla halkla ilişkiler birimleri tarafından yapılan planlı çalışmalar bütünüdür. Aynı zamanda halkla ilişkiler kurum ve kuruluş hakkında bilgi toplama, kurum imajı oluşturma, hedef kitleyle iletişim sağlama, hedef kitlelerin beklentileri ile kurum beklentilerinin isteklerini değerlendirme kriz öncesi, sırası ve sonrası gibi kriz aşamalarına en etkin şekilde cevap veren şirketin dili olan bir birimdir. Kriz iletişimini, halkla ilişkiler birimini iyi bir biçimde kullanamayan kurum ve kuruluşlar paydaşları ve hedef kitlesi tarafından olumsuz tepkiler ile karşılaşmaktadırlar. Bu olumsuz tepkilerden kurtulmanın en etkin yolu ise; medya, internet ve çeşitli günümüz halkla ilişkiler araçlarının kullanılarak kurum ve kuruluşun istediği amaçlara ulaşmasını sağlamak gerekmektedir. tr_TR
dc.subject Halkla İlişkiler tr_TR
dc.subject Kriz İletişimi tr_TR
dc.subject Kriz Yönetimi’’ tr_TR
dc.title TÜRKİYE’DE FAALİYET GÖSTEREN GIDA KURULUŞLARININ KRİZ İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account