DSpace Repository

Radyonun İletişimsel Eylem Gücü: Sabah Kuşakları

Show simple item record

dc.contributor.author Çelebi, Hayri
dc.date.accessioned 2020-01-03T08:09:54Z
dc.date.available 2020-01-03T08:09:54Z
dc.date.issued 2017-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/5251
dc.description.abstract Kitle iletişim araçlar yazl basndan başlayarak, elektronik kitle iletişim araçlarna oradan da günümüzde hzla gelişimini sürdüren sosyal medyaya kadar, farkl şekillerde var olan ama her zaman dördüncü kuvvet olduğu düşünülen konumunu korumaktadr. Teknolojinin gelişmesiyle medyann artk, televizyon, bilgisayar ve nihayet yeni medya gibi geniş bir yelpazede tanmlanmaya başlamasyla, kimilerine göre radyo artk bir müzik kutusu haline gelmiş ve siyasal iletişim gücünü kaybetmiştir. Kimilerine göreyse radyo halen etkin bir kitle iletişim arac olarak siyasal iletişimin bir parças olarak önemli bir işlevini sürdürmeye devam etmektedir. Bu çalşmada da radyo yaynclğnn iletişimsel eylem gücünün devam ettiği savndan yola çklarak bir sonuca ulaşlmaya çalşlmştr. Çalşmada, kitle iletişim araçlarnn iletişimsel eylem gücü ile radyo yaynclğnn Türkiye’de ve dünyada kitleleri etkileme gücü üzerinde durulmuş ve Nihat’la Muhabbet radyo program dinleyicilerinden anket yoluyla alnan cevaplar son bölümde istatistiki olarak yorumlanmştr. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi tr_TR
dc.subject Dördüncü Kuvvet tr_TR
dc.subject Medya tr_TR
dc.subject Radyo tr_TR
dc.subject Nihat’la Muhabbet tr_TR
dc.subject İletişim tr_TR
dc.subject Fourth Estate tr_TR
dc.subject Media tr_TR
dc.subject Radio tr_TR
dc.subject Chat with Nihat tr_TR
dc.subject Communicat tr_TR
dc.title Radyonun İletişimsel Eylem Gücü: Sabah Kuşakları tr_TR
dc.type Article tr_TR
dc.description.abstractol The means of mass communication, which conceptually contains a wide range of elements including printed media, electronic components of mass communication and rapidly-developing recent phenomenon of social media, presently preserves its current position considered as the fourth estate, which may be observable in different formations. Continuous improvements in technology have granted a new definition to media through vast conceptual additions of new and complex means of communications such as television, computer and lastly the trend of new media, hence causing radio to be defined by some as a simple music box with no potential to stir any political influence. Yet, some believe that radio still is an effective means of mass communication and preserves its crucial function as a component of political communication. This study aims to present a conclusive statement based on and following the hypothesis that radio still holds communicational impact of action. This study, containing within its final chapter a statistical interpretation of submitted answers collected through survey conducted among the followers of the radio show titled Chat with Nihat (Nihat’la Muhabbet), focuses on the communicational impact of action possessed by the elements of mass media and the potential of radio broadcasts in emerging influence within masses in Turkey and in the World. tr_TR
dc.publisher.firstpagenumber 37 tr_TR
dc.publisher.lastpagenumber 85 tr_TR
dc.identifier.bibliographictag Çelebi, Hayri, Radyonun İletişimsel Eylem Gücü: Sabah Kuşakları(2017), İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account