DSpace@İHÜ

The pedagogy of argumentation in science education: science teachers' instructional practices

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Karamzadeh Saeid
dc.contributor.author Hivehchi Hemrah
dc.date.accessioned 2019-07-10T13:30:04Z
dc.date.available 2019-07-10T13:30:04Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/3045
dc.publisher INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
dc.title The pedagogy of argumentation in science education: science teachers' instructional practices
dc.publisher.volume 39
dc.publisher.issue 11
dc.publisher.firstpagenumber 1443
dc.publisher.lastpagenumber 1464
dc.identifier.doinumber 10.1080/09500693.2017.1336807
dc.identifier.wos WOS:000409176700002


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster