DSpace@İHÜ

Yeni (Duyuşsal) Reklam İletileri Bağlamında “Göstergeleri” Okumak: Göstergebilimsel Yöntemden Yararlanarak Bir Reklam İletisi Çözümlemesi.

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author BECAN, CİHAN
dc.date.accessioned 2014-04-11T12:54:34Z
dc.date.available 2014-04-11T12:54:34Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Yalova Sosyal Bilimler Dergisi. s.36-52 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/1001
dc.title Yeni (Duyuşsal) Reklam İletileri Bağlamında “Göstergeleri” Okumak: Göstergebilimsel Yöntemden Yararlanarak Bir Reklam İletisi Çözümlemesi. en_US
dc.type Article en_US


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster