DSpace Repository

Yeni (Duyuşsal) Reklam İletileri Bağlamında “Göstergeleri” Okumak: Göstergebilimsel Yöntemden Yararlanarak Bir Reklam İletisi Çözümlemesi.

Show simple item record

dc.contributor.author BECAN, CİHAN
dc.date.accessioned 2014-04-11T12:54:34Z
dc.date.available 2014-04-11T12:54:34Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Yalova Sosyal Bilimler Dergisi. s.36-52 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/1001
dc.title Yeni (Duyuşsal) Reklam İletileri Bağlamında “Göstergeleri” Okumak: Göstergebilimsel Yöntemden Yararlanarak Bir Reklam İletisi Çözümlemesi. en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account