Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/8883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBOZKURT, LEYLA-
dc.date.accessioned2021-06-09T07:10:54Z-
dc.date.available2021-06-09T07:10:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/8883-
dc.description.abstractTüketici davranışı, tüketiciye verilen bir hizmet veya üründen beklediği faydayı giderip gidermediği konusuyla ilgilidir. Tüketici davranışı, kapitalizmin egemen olduğu günümüzün getirdiği rekabet ortamında göz önüne alınması gereken en temel kavramlar arasında ilk sıralarda yer almaktadır. Bu rekabet ortamında, tüketiciyi üretilen mal veya hizmeti satın almaya yönlendiren ihtiyaçlar mevcuttur. Fakat bu ihtiyaçlar, farklı tüketiciler tarafından çeşitli şekillerde anlaşılmakta ve bu farklı anlaşılmalar da ürünü satın alacak kişilerde, satın alma kararı verirken birbirinden değişik güdüleri harekete geçirmektedir. Reklamın tüketicileri satın almaya teşvik etmesi ve ürünün markalaşma üzerindeki etkisi herkes tarafından bilinen bir gerçek durumundadır. Markalar yaptıkları reklam kampanyaları ile tüketicileri satın almaya yöneltmek istemektedirler. Irak’a ihracat yapan Türk markalarının yürüttüğü reklam kampanyalarının satın almaya etkisinin olması beklenmektedir. Bu çalışmada Irak’a ihracat yapan Türk markalarının yürüttüğü reklam kampanyalarının satın alma üzerindeki rolü araştırılmıştır.tr_TR
dc.subjectReklamtr_TR
dc.subjectMarkalaşmatr_TR
dc.subjectKuzey Irak, Tüketicitr_TR
dc.subjectKuzey Iraktr_TR
dc.subjectTüketici, Satın Almatr_TR
dc.subjectPazarlamatr_TR
dc.titleKUZEY IRAK’A İHRACAT YAPAN TÜRK MARKALARININ MARKALAŞMASINDA REKLAMIN ROLÜtr_TR
dc.typeThesistr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10020893.pdf3.33 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.