Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/887
Başlık: Marketing of Radio Stations: A Research About How Radio Stations Market Themselves in Turkey”
Yazarlar: KUYUCU, Mihalis
Yayın Tarihi: Tem-2013
Atıf: 11th Annual International Conference on Business: Accounting – Finance – Management – Marketing 1-4 July 2013, BUS2013-0517, ISNN: 2241-2891,Yunanistan.
URI: http://hdl.handle.net/11547/887
Koleksiyonlarda Görünür:RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA --- RADIO TELEVISION AND CINEMA

Bu öğenin dosyaları:
Bu öğeyle ilişkili dosya bulunmamaktadır.


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.