Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11547/7329
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ÇİÇEK, Alper | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T11:52:59Z | - |
dc.date.available | 2021-04-21T11:52:59Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11547/7329 | - |
dc.description.abstract | Akış diyagramı, bir işin başlangıcı itibariyle gerçekleşecek olan operasyon, karar verme ve sonlandırma adımını içermektedir. Bir işin süreç yönetimini geliştirme aşamasında önemli rol oynayarak bilgi vermektedir. Süreçler karmaşık veya basit olabilir. Kullanıcılar akış diyagramını öğrenmek istediklerinde, eğitim videoları izlemekteler ya da eğitim kitaplarından yararlanmaktadırlar. Akış diyagramı çizmeyi daha keyifli ve akılda kalıcı şekilde öğretmeyi hedefleyen bu proje sayesinde kullanıcılar oyun oynayarak akış diyagramı çizmeyi ve geliştirmeyi öğrenebilecektir. | tr_TR |
dc.subject | İş Akış Çizelgesi | tr_TR |
dc.subject | Hızlı Öğrenme | tr_TR |
dc.subject | Oyunlaştırma | tr_TR |
dc.subject | Kalıcı Öğrenme | tr_TR |
dc.subject | İş Akışı Oyunlaştırma | tr_TR |
dc.title | OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMLERİ İLE İŞ AKIŞLARINI HIZLI VE KALICI ÖĞRENMEDE YENİ BİR MODELLEME | tr_TR |
dc.type | Thesis | tr_TR |
Appears in Collections: | Tezler -- Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10366753.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.