Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/7329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÇİÇEK, Alper-
dc.date.accessioned2021-04-21T11:52:59Z-
dc.date.available2021-04-21T11:52:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/7329-
dc.description.abstractAkış diyagramı, bir işin başlangıcı itibariyle gerçekleşecek olan operasyon, karar verme ve sonlandırma adımını içermektedir. Bir işin süreç yönetimini geliştirme aşamasında önemli rol oynayarak bilgi vermektedir. Süreçler karmaşık veya basit olabilir. Kullanıcılar akış diyagramını öğrenmek istediklerinde, eğitim videoları izlemekteler ya da eğitim kitaplarından yararlanmaktadırlar. Akış diyagramı çizmeyi daha keyifli ve akılda kalıcı şekilde öğretmeyi hedefleyen bu proje sayesinde kullanıcılar oyun oynayarak akış diyagramı çizmeyi ve geliştirmeyi öğrenebilecektir.tr_TR
dc.subjectİş Akış Çizelgesitr_TR
dc.subjectHızlı Öğrenmetr_TR
dc.subjectOyunlaştırmatr_TR
dc.subjectKalıcı Öğrenmetr_TR
dc.subjectİş Akışı Oyunlaştırmatr_TR
dc.titleOYUNLAŞTIRMA YÖNTEMLERİ İLE İŞ AKIŞLARINI HIZLI VE KALICI ÖĞRENMEDE YENİ BİR MODELLEMEtr_TR
dc.typeThesistr_TR
Appears in Collections:Tezler -- Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10366753.pdf2.46 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.