Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/681
Başlık: The Nature of Learning: Implications for School Curriculum.
Yazarlar: ÖZAR, Miraç
Anahtar kelimeler: School Curriculum
Yayın Tarihi: 2012
Atıf: International Journal of Business and Social Science, Vol.3,No.20 , 224-230
URI: http://hdl.handle.net/11547/681
Koleksiyonlarda Görünür:BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ --- COMPUTER and INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES EDUCATION

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
25.pdf224.31 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.