Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/5254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDalkıran, İrem-
dc.date.accessioned2020-01-03T08:32:39Z-
dc.date.available2020-01-03T08:32:39Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/5254-
dc.description.abstractSosyal medyanın ortaya çıktığı ilk yıllardan günümüze kadar gelindiğinde sürekli gelişmeler yaşandığı görülmektedir. Sosyal medya ve platformlarında var olan çift yönlü iletişim, katılma, açıklık gibi pek çok özellik, halkla ilişkiler alanının faaliyetlerini gerçekleştirmesi için sosyal medya ve ortamlarının iletişim aracı olarak kullanılmasını sağlamaktadır. Bu çalışmada, Ülker ve Eti markalarının halkla ilişkiler açısından Facebook ve Twitter sosyal ağ hesaplarını ne şekilde ve hangi amaçlarla kullandıkları ve hedef kitlesi ile iletişim çabalarını etkili ve verimli bir şekilde gerçekleştirip gerçekleştiremedikleri konusu üzerine analiz yapılmaktadır.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisitr_TR
dc.subjectSosyal Medyatr_TR
dc.subjectSosyal Medya Platformlarıtr_TR
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectSocial Mediatr_TR
dc.subjectSocial Media Platformstr_TR
dc.subjectPublic Relationstr_TR
dc.titleBir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İncelemetr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.description.abstractolAs we look back in time when the social media first came out and compare it with present time, we can see that it permanently evolves and developes itself into something much more bigger and much more time consuming. Key features social media platforms have; such as bilateral way of communication, accession, opennes and many more, make it possible for public relations departments to use them as a way of communication and get their job done. This article emphasize on how and why the Turkish brands Eti and Ülker use social networks such as Twitter and Facebook and asks the question whether these brands can efficiently implement their effort to communicate with their customer base or not, on a public relations level.tr_TR
dc.publisher.firstpagenumber1tr_TR
dc.publisher.lastpagenumber24tr_TR
dc.identifier.bibliographictagDalkıran, İrem, Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme(2016), İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisitr_TR
Appears in Collections:İletişim Çalışmaları Dergisi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
İletişim Çalışmaları Dergisi Sayı 3_p010-033.pdf460.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.