Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/5252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorErsoy, Esra-
dc.date.accessioned2020-01-03T08:16:29Z-
dc.date.available2020-01-03T08:16:29Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/5252-
dc.description.abstractTeknoloji ve internetin kullanımının hızla yayıldığı günümüzde kişiler ve kurumlar arasındaki iletişimde büyük oranda sanal medyaya kaymıştır. Sanal ortamın bilgisayar ekranlarından mobil ekranlara kayması markalara aynı anda farklı kanallardan -ve ekranlardan- aynı kullanıcıya ulaşma fırsatı vermiş ve kısıtlamaları azaltmıştır. Aynı şekilde tüketici alışkanlıkları, markalara kullanımları hakkında çok büyük oranda bilgi ile donatmıştır. Bu bilgi, kullanıcıların alışveriş deneyimini de kökünden değiştirmeye başlamıştır. Bu araştırmada; internet üzerinden satış yapan sitelerde tüketicilerin alışveriş yapma nedenlerinin araştırılması amaçlanmıştır. Bu araştırmada anket yöntemi kullanılmıştır. Araştırma sonunda elde edilen sonuçların ortaya konulmasıyla internet müşterisinin alışveriş davranışlarına etki eden faktörlerin neler olduğu belirlenmesi amaçlanmaktadır.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisitr_TR
dc.subjectİnternettr_TR
dc.subjectTüketicitr_TR
dc.subjectTüketici Davranışıtr_TR
dc.subjectOnline Alışveriştr_TR
dc.subjectİnternettr_TR
dc.subjectConsumertr_TR
dc.subjectConsumer Behaviortr_TR
dc.subjectOnline Shoppingtr_TR
dc.titleTüketicilerin Değişen Alışveriş Alışkanlıkları (Onlıne Alışveriş)tr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.description.abstractolIn the time of today, while the usage of technology and internet is vastly growing, the communications among people to people or people to companies have also moved towards online media. Plus, the movement of online media from computer screens towards mobile screens have created the chance for the companies to reach their consumers from different screens and channels simultaneously, thus reduced the limitations. Besides, the consumer habits are learned, experienced and researched by brands and a vast amount of information has been gathered. In this research, the reasons and motivations of consumers towards and during online shopping are aimed to be found. By the results taken from this research, it is aimed to understand better the factors that affect the online shopping consumers.tr_TR
dc.publisher.firstpagenumber87tr_TR
dc.publisher.lastpagenumber129tr_TR
dc.identifier.bibliographictagErsoy, Esra, Tüketicilerin Değişen Alışveriş Alışkanlıkları (Onlıne Alışveriş)(2017;), İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisitr_TR
Appears in Collections:İletişim Çalışmaları Dergisi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
İletişim Çalışmaları Dergisi Sayı 4 Kapak_p096-138.pdf1.05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.