Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKOLBURAN, Güliz-
dc.contributor.authorTOSUN, Ü.-
dc.date.accessioned2013-04-26T07:47:36Z-
dc.date.available2013-04-26T07:47:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/250-
dc.publisherDeğerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir Osmangazi Üniversitesien_US
dc.subjectDeğerler eğitimien_US
dc.titleDeğerler eğitimi yoluyla ilköğretim birinci kademe öğrencileri arasında görülen çatışmaları önleyen bir model önerisien_US
dc.typePresentationen_US
Appears in Collections:PSİKOLOJİ --- PSYCHOLOGY

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.