Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorODABAŞI, Battal-
dc.contributor.authorKOLBURAN, Güliz-
dc.date.accessioned2013-04-25T07:02:54Z-
dc.date.available2013-04-25T07:02:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/215-
dc.publisherI. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’12)en_US
dc.subjectAktif öğrenmenin sınıf yönetiminde kullanımıen_US
dc.titleAktif öğrenmenin sınıf yönetiminde kullanımı ve öğrencilerin akademik başarısı üzerine etkisi,en_US
dc.typePresentationen_US
Appears in Collections:PSİKOLOJİ --- PSYCHOLOGY

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
active.pdf330.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.