Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://hdl.handle.net/11547/215
Başlık: | Aktif öğrenmenin sınıf yönetiminde kullanımı ve öğrencilerin akademik başarısı üzerine etkisi, |
Yazarlar: | ODABAŞI, Battal KOLBURAN, Güliz |
Anahtar kelimeler: | Aktif öğrenmenin sınıf yönetiminde kullanımı |
Yayın Tarihi: | 2012 |
Yayıncı: | I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’12) |
URI: | http://hdl.handle.net/11547/215 |
Koleksiyonlarda Görünür: | PSİKOLOJİ --- PSYCHOLOGY |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
active.pdf | 330.74 kB | Adobe PDF | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.