Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://hdl.handle.net/11547/215
Başlık: Aktif öğrenmenin sınıf yönetiminde kullanımı ve öğrencilerin akademik başarısı üzerine etkisi,
Yazarlar: ODABAŞI, Battal
KOLBURAN, Güliz
Anahtar kelimeler: Aktif öğrenmenin sınıf yönetiminde kullanımı
Yayın Tarihi: 2012
Yayıncı: I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’12)
URI: http://hdl.handle.net/11547/215
Koleksiyonlarda Görünür:PSİKOLOJİ --- PSYCHOLOGY

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
active.pdf330.74 kBAdobe PDFKüçük resim
Göster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.