Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11547/1045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKAPLAN, Burçin-
dc.date.accessioned2014-06-05T08:28:55Z-
dc.date.available2014-06-05T08:28:55Z-
dc.date.issued2013-06-
dc.identifier.citation18.Ulusal Pazarlama Kongresi, Haziran 2013, Sarıkamış, Kars.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11547/1045-
dc.titleC Kuşağı Tüketici Davranışları ve C Kuşağına Yönelik Pazarlama Stratejileri: Türkiye’de Gsm Sektörünün Bu Kuşağa Yaklaşımıen_US
dc.typeProccedingsen_US
Appears in Collections:Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22-02-2014-10-49-16.pdf6.39 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.