DSpace Repository

Science teachers’ perceptions of the Turkish Elementary Science and Technology Curriculum

Show simple item record

dc.contributor.author ADAL, Elif Ece
dc.date.accessioned 2023-08-14T12:51:09Z
dc.date.available 2023-08-14T12:51:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/9937
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı öğretmenlerin 2006 Fen ve Teknoloji Programı’na ilişkin algılarını ve bu algıların programın içeriğiyle örtüşme düzeyini, programın uygulanma ve benimsenme düzeyinin daha iyi anlaşılması için ortaya koymaktır. 9 Fen ve Teknoloji öğretmeniyle derinlemesine mülakatlar yoluyla keşif odaklı niteliksel bir araştırma yürütülmüştür. Ego-tehdidi ile baş etmek için, veri toplama aracı olarak oyun etkinliği adı verilen görece yeni bir teknik geliştirilmiştir. Toplanan veri, içerik analizi kullanılarak analiz edilmiştir. Çalışmanın bulguları, öğretmenlerin programı uygulamak için çaba sarf ediyor olmalarına rağmen, programı dikkatli bir şekilde incelememelerinden kaynaklı olarak, bu çabalarının boşa gittiğini göstermektedir. Aynı yöntem ile değişen Fen ve Teknoloji Programına ilişkin öğretmen algıları da incelenecektir tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES tr_TR
dc.subject İlköğretim tr_TR
dc.subject Fen programı tr_TR
dc.title Science teachers’ perceptions of the Turkish Elementary Science and Technology Curriculum tr_TR
dc.type Article tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account