DSpace@İHÜ

Türkiye’de Alkol Reklamlarına İlişkin Düzenlemelerin Medya Ortamındaki Yansımaları

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author ZENGİN OKTUĞ, Melis
dc.date.accessioned 2014-03-26T07:25:00Z
dc.date.available 2014-03-26T07:25:00Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi ISSN:1304-0278 Kış2013 Cilt:12 Sayı:43 (287-305) en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/982
dc.title Türkiye’de Alkol Reklamlarına İlişkin Düzenlemelerin Medya Ortamındaki Yansımaları en_US
dc.type Article en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster