DSpace Repository

EFFECTS OF SOCIAL MEDIA ON MARKETING EFFORTS OF AFRICAN FOOD MANUFACTURERS

Show simple item record

dc.contributor.author NYARKOA, MARY
dc.date.accessioned 2021-06-21T08:22:21Z
dc.date.available 2021-06-21T08:22:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/9129
dc.description.abstract Bu araştırma, 3 ana bölüm ile 3 kısımdan, sosyal medya ağının tanımı ve kavramsalığından meydana gelmektedir. Başlangıç kısmında sosyal medyanın ne olduğu ve tanımı ve pazarlama çabası ve sosyal medya ağının yararları, kimlerin kullandığını içermektedir. İlk kısım afrika pazarı ve bu pazarın kavramsal tanımını inceler ve içerir ve ayrica bu kısımda afrika gıda pazarının sosyal medya ağını nasıl kullandığı incelenmistir. İkinci kısımda deneye dayalı ve teorik olarak sosyal medya pazarı, yararları, oluşan pazar, tanımı, müşteri ilişkileri, afrika pazarı ve afrika pazarının sosyal medyayı nasıl kullandığı, nasıl geri dönüş sağladığı, müşteri davranışları ve müşteri ilişkilerini inceler ve içerir. Deneysel araştırmalar ve araştırma yöntemlerinden bahseder. Son bölümde ise araştırma geçmişi arka planı, tezin amacı, araştırmacının çabaları ve azmi, tez çalışmasında karşılaşılan güçlükler ve problemler, tez çalışmasındaki faaliyet alanı, kullanılan strateji ve yöntem, nasıl başladığı ve nasıl sonuçlandığı, varılan sonuç, yazarların sosyal medyayla ilgili bakış açılarıyla sonuçlandırılmıştır. tr_TR
dc.subject Sosyal Pazarlama tr_TR
dc.subject Ürün Pazarlaması tr_TR
dc.subject Hizmet Pazarlaması tr_TR
dc.subject Sosyal Medya tr_TR
dc.title EFFECTS OF SOCIAL MEDIA ON MARKETING EFFORTS OF AFRICAN FOOD MANUFACTURERS tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account