dc.contributor.author |
Ayçiçek, Köksal
|
|
dc.date.accessioned |
2019-05-06T08:36:22Z |
|
dc.date.available |
2019-05-06T08:36:22Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11547/1710 |
|
dc.description.abstract |
Toplumların geliĢmiĢlik düzeyi eğitime verilen önem ve kalitesine
bağlıdır. Eğitim ve öğretim, hızla geliĢen teknoloji ve bilgi sistemleri ile sosyal
ve ekonomik kalkınmanın temelini oluĢturmaktadır. Yaygın eğitim ilgi, istek ve
yetenekleri doğrultusunda ekonomik, toplumsal ve kültürel geliĢmelerini
sağlayıcı nitelikte, çeĢitli süre ve düzeylerde hayat boyu yapılan eğitim
öğretim, üretim, rehberlik ve uygulama etkinliklerinin tümünü kapsamaktadır.
KüreselleĢme sürecinin etkisiyle yaygın eğitim çalıĢmalarının nitelik
değiĢtirmesi Türkiye’de eğitimin gün geçtikçe yerelleĢmesini neden
olmaktadır. Belediyeler yaygın eğitim faaliyetlerinde önemli geliĢmeler elde
etmiĢlerdir. Bu çalıĢmada ġiĢli Belediyesinin yaygın eğitim çalıĢmalarının
özellikleri ve gerekçeleri açıklanmaya çalıĢılacaktır |
tr_TR |
dc.language.iso |
tr |
tr_TR |
dc.publisher |
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ |
tr_TR |
dc.subject |
Yaygın Eğitim |
tr_TR |
dc.subject |
Eğitimde Yerelleşme |
tr_TR |
dc.subject |
Mesleki Eğitim |
tr_TR |
dc.subject |
Yerel Yönetimler |
tr_TR |
dc.subject |
Şişli Belediyesi |
tr_TR |
dc.subject |
Non Formal Education |
tr_TR |
dc.subject |
Local Education |
tr_TR |
dc.subject |
Vocational Education |
tr_TR |
dc.subject |
Local Goverment |
tr_TR |
dc.subject |
Şişli Municipality |
tr_TR |
dc.title |
BELEDİYELERİN YAYGIN EĞİTİM ÇALIŞMALARINA BİR ÖRNEK OLARAK ŞİŞLİ BELEDİYESİ |
tr_TR |
dc.type |
Thesis |
tr_TR |
dc.description.abstractol |
The importance given to education depends on the level of
development of societies. Education and teaching with rapidly improving
technology and information systems is the basis of social and economic
development. Non-formal education interests, desires and capabilities in line
with economic, social and cultural development provider, nature, duration,
and levels of a variety of lifelong education and training, production, and
implementation guidance covers all events. The effect of the globalization
process, non-formal education activities change the quality of education in
Turkey decentralization causes. Municipalities have achieved significant
improvements in non-formal education activities. Sisli Municipality of features
and the reasons for non-formal education activities in this study will be
explained. |
tr_TR |
dc.publisher.firstpagenumber |
1 |
tr_TR |
dc.publisher.lastpagenumber |
110 |
tr_TR |
dc.identifier.bibliographictag |
Köksal Ayçiçek, Belediyelerin Yaygın Eğitim ÇalıĢmalarına Bir Örnek
Olarak ġiĢli Belediyesi, Yüksek Lisans Tezi, Ġstanbul, 2012 |
tr_TR |