DSpace Repository

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde İş birlikli Öğrenme ve Padlet

Show simple item record

dc.date.accessioned 2023-10-06T12:33:11Z
dc.date.available 2023-10-06T12:33:11Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/10831
dc.description.abstract Teknolojinin yabancı dil öğretimindeki kullanımı ve gerekliliği yadsınamaz bir gerçektir. Takım çalışmasının ve iş birliğinin de öğrenmede olumlu bir etkisi olduğu bilinmektedir. Padlet ise iş birlikli öğrenmeye olanak sağlayan kullanımı oldukça basit bir WEB 2.0 aracıdır. Bu çalışmada öncelikle WEB 2.0 araçlarından bahsedilmiş daha sonra eğitimde oldukça popüler bir şekilde kullanılan Padlet’i tanıtmak ve Padlet’in kullanımını göstermek amaçlamış, Padlet kullanımın Türkçenin yabancı bir dil olarak öğretiminde ne gibi imkânlar sunduğu anlatılmıştır. Daha sonra ise iş birlikli öğrenme yöntemi ve bu yöntemden grup araştırması tekniği açıklanmıştır. Grup araştırması tekniği kullanılarak Türkçeyi yabancı dil olarak öğreten bir sınıfta bir Padlet oluşturma örneği hazırlanmaya çalışılmıştır tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.title Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde İş birlikli Öğrenme ve Padlet tr_TR
dc.type Article tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account