DSpace Repository

HİZMET PAZARLAMASININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Show simple item record

dc.contributor.author RASULZADE, Toghrul
dc.date.accessioned 2021-06-22T11:10:11Z
dc.date.available 2021-06-22T11:10:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/9168
dc.description.abstract Hizmet pazarlamasından yararlanan oteller rekabet üstünlüğü elde etmeye çalışmaktadırlar. Bu amacla müşteri odaklı çalışmaya, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati gibi konulara önem vermek zorundadırlar. Müşteri memnuniyeti ve sadakatini sağlamak amacıyla hizmet kalitelerini yükseltektedirler. Müşteri sadakatini ve memnuniyetini sağlamaları için de diğer otellerden daha kaliteli ve çeşitli hizmetler sunmaktadırlar. Bu durum yeni hizmetler geliştirmelerini gerektirir. Araştırmamızın konusu, “Hizmet Pazarlamasının Müşteri Memnuniyeti Ve Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma” olarak belirlenmiştir. Bu çalışma, Hizmet pazarlamasının tüketicilerin memnuniyet ve sadakat duyguları üzerindeki etkilerini incelemeği amaçlamaktadır. Deneyimsel pazarlama çabalarının, özellikle hizmet sektörü ve konaklama pazarında tüketiciler için daha fazla değer yaratmadaki başarısını ortaya çıkarmak amaçlanmıştır. Bu amaçla, Türkiye'de konaklama tesislerinin pazarlama çabalarının ilgisini çeken tüketicilerin tutumu analiz için dikkate alınmıştır. İlk olarak müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati kavramları incelenerek açıklanacaktır. Daha sonra hizmet sektörü, Türkiyede ki hizmet sektörü durumu, dünyada ve ülkemizde çalışmakta olan otellerin kalitesi ile ilgili bilgiler verilecektir. Uygulama kısmında, Türkiyede yerleşen otellerde en az bir kere konaklamış kişiler arasında uygulanan anket çalışmasında bu müşterilerin sunulan hizmetlere yönelik memnuniyeti ölçülecek ve memnuniyyet derecelerine göre gelecekte aynı işletmeyi kullanıp kullanmayacaklarına dair müşteri sadakati dereceleri belirtilecektir. tr_TR
dc.subject Hizmet Pazarlaması tr_TR
dc.subject Konaklama Hizmetleri tr_TR
dc.subject Müşteri tr_TR
dc.title HİZMET PAZARLAMASININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account