DSpace Repository

ARTTITILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN YABANCI DİL EĞİTİMİNDE KULLANIMI İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN BİR EĞİTSEL OYUN UYGULAMASI

Show simple item record

dc.contributor.author BÜYÜKUYGUR
dc.date.accessioned 2021-06-10T12:06:16Z
dc.date.available 2021-06-10T12:06:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/8929
dc.description.abstract İlk öğretim süreci, eğitim hayatındaki en önemli süreçlerden biridir. Çünkü bireylerin eğitimindeki temel altyapı sağlam olmalıdır ve bu temel ilköğretim ile başlamaktadır. Ancak bu sürecin amaçlarının gerçekleştirilebilmesi için iyi planlanmış eğitim programlarına ihtiyaç duyulmaktadır. Her yıl eğitim teknolojilerindeki değişimlerden dolayı bu alanda da farklılıklar görülmektedir. Her geçen gün gelişen teknoloji ile birlikte eğitimde bilgisayar desteğinin kullanılması kaçınılmaz hale gelmiştir. Özellikle teknolojide yaşanan değişim ve gelişmeler eğitim, buna bağlı olarak da toplumu etkilemektedir. Gelişen teknoloji ile beraber bilgisayarlar de çeşitlilik göstermiştir. Günümüzde bilgisayarlar, akıllı telefonlar ve tabletlerin gibi mobil teknolojilerin üretilmesine öncülük etmiştir. Böylece teknolojiye her yerde ulaşabilmek kolay ve hızlı hale gelmiştir. Bilgisayarlarda ve mobil cihazlarda kullanılan çeşitli uygulamalardan biride artırılmış gerçeklik teknolojisidir. Artırılmış gerçeklik teknolojisi günümüzde, reklamcılık, medikal sektör, mühendislik ve eğitim alanı gibi birçok alanda kullanılmaktadır. Bu tezin amacı, artırılmış gerçeklik teknolojisi kullanılarak oluşturulmuş olan İngilizce eğitim uygulamaları ile ilkokul düzeyindeki çocuklar için ingilizce eğitimini daha etkili ve zevkli hale getirmektir. Uygulamanın içeriğinde İngilizce kelime dağarcığının artırılması ve gramer bilgililerinin geliştirilmesi hedeflenmiştir. Bu AG uygulaması, Unity 3D programı ve C# yazılım dili ile geliştirilmiştir tr_TR
dc.subject Artırılmış Gerçeklik tr_TR
dc.subject Sanal Gerçeklik tr_TR
dc.subject Mobil Uygulama tr_TR
dc.subject Eğitim tr_TR
dc.title ARTTITILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN YABANCI DİL EĞİTİMİNDE KULLANIMI İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN BİR EĞİTSEL OYUN UYGULAMASI tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account