dc.contributor.author |
Ertekin, İrfan
|
|
dc.date.accessioned |
2020-01-07T07:07:32Z |
|
dc.date.available |
2020-01-07T07:07:32Z |
|
dc.date.issued |
2016-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11547/5256 |
|
dc.description.abstract |
Bu çalışmada iletişim ve kurumsal iletişimin gerek özel sektör ve gerek
kamudaki kurumlar açısından önemi, James E. GRUNIG’in mükemmellik
kuramı açısından detaylı bir şekilde irdelenerek ortaya konulması
amaçlanmıştır. Çalışmada işletmeler ve kurumlar açısından kurumsal
iletişim kavramının gerçekte nasıl algılanması ve uygulanması gerektiği
ortaya konulmuştur. Çalışmada literatür tarama yönteminden faydalanılmış
olup, çalışma konusu ile ilgili olarak kurum, kurumsal iletişim, kurumlar
açısından mükemmellik kuramı ile ilgili geçmişten günümüze kadar
yazılmış kitap, makale ve tez çalışmalarından faydalanılmıştır. Çalışma,
gerek özel sektörde faaliyetlerini sürdürmekte olan işletmelere, gerekse
kamuda faaliyetlerini devam ettirmekte olan kurumlara ve ayrıca kurumsal
iletişim konusunda araştırma yapacak akademisyenlere farklı bir bakış
açısıyla hem sektörel hem de akademik katkı sunması açısından önemlidir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tr |
tr_TR |
dc.publisher |
İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi |
tr_TR |
dc.subject |
Kurum |
tr_TR |
dc.subject |
Kurumsal İletişim |
tr_TR |
dc.subject |
Mükemmellik Kuramı |
tr_TR |
dc.subject |
Grunig |
tr_TR |
dc.subject |
Corporation |
tr_TR |
dc.subject |
Corporate Communication |
tr_TR |
dc.subject |
Excellence Theory |
tr_TR |
dc.subject |
Grunig |
tr_TR |
dc.title |
Halkla İlişkilerde Mükemmellik Kuramı Açısından Kurumsal İletişim |
tr_TR |
dc.type |
Article |
tr_TR |
dc.description.abstractol |
In this study, the importance of communication and corporate communication
for private and public sectors has been investigated in detail and revealed
in terms of the Excellence Theory of James E. GRUNIG in public relations.
The issue of how the concept of Corporate Communication should be
perceived in reality and applied by businesses and corporations has been revealed in the study. The literature scanning method has been made use
of in the study; and the books, articles and dissertations that have been
released and published so far on corporations, corporate communication
and corporate communication in terms of excellence theory have been
used in the study. The study is important in that it will contribute to the
corporations with a different point of view in public and private sectors,
and to the academicians who are willing to conduct research on corporate
communication. |
tr_TR |
dc.publisher.firstpagenumber |
25 |
tr_TR |
dc.publisher.lastpagenumber |
38 |
tr_TR |
dc.identifier.bibliographictag |
Ertekin, İrfan, Halkla İlişkilerde Mükemmellik Kuramı Açısından Kurumsal İletişim(2016), İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi |
tr_TR |