DSpace Repository

Halkla İlişkilerde Mükemmellik Kuramı Açısından Kurumsal İletişim

Show simple item record

dc.contributor.author Ertekin, İrfan
dc.date.accessioned 2020-01-07T07:07:32Z
dc.date.available 2020-01-07T07:07:32Z
dc.date.issued 2016-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/5256
dc.description.abstract Bu çalışmada iletişim ve kurumsal iletişimin gerek özel sektör ve gerek kamudaki kurumlar açısından önemi, James E. GRUNIG’in mükemmellik kuramı açısından detaylı bir şekilde irdelenerek ortaya konulması amaçlanmıştır. Çalışmada işletmeler ve kurumlar açısından kurumsal iletişim kavramının gerçekte nasıl algılanması ve uygulanması gerektiği ortaya konulmuştur. Çalışmada literatür tarama yönteminden faydalanılmış olup, çalışma konusu ile ilgili olarak kurum, kurumsal iletişim, kurumlar açısından mükemmellik kuramı ile ilgili geçmişten günümüze kadar yazılmış kitap, makale ve tez çalışmalarından faydalanılmıştır. Çalışma, gerek özel sektörde faaliyetlerini sürdürmekte olan işletmelere, gerekse kamuda faaliyetlerini devam ettirmekte olan kurumlara ve ayrıca kurumsal iletişim konusunda araştırma yapacak akademisyenlere farklı bir bakış açısıyla hem sektörel hem de akademik katkı sunması açısından önemlidir. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi tr_TR
dc.subject Kurum tr_TR
dc.subject Kurumsal İletişim tr_TR
dc.subject Mükemmellik Kuramı tr_TR
dc.subject Grunig tr_TR
dc.subject Corporation tr_TR
dc.subject Corporate Communication tr_TR
dc.subject Excellence Theory tr_TR
dc.subject Grunig tr_TR
dc.title Halkla İlişkilerde Mükemmellik Kuramı Açısından Kurumsal İletişim tr_TR
dc.type Article tr_TR
dc.description.abstractol In this study, the importance of communication and corporate communication for private and public sectors has been investigated in detail and revealed in terms of the Excellence Theory of James E. GRUNIG in public relations. The issue of how the concept of Corporate Communication should be perceived in reality and applied by businesses and corporations has been revealed in the study. The literature scanning method has been made use of in the study; and the books, articles and dissertations that have been released and published so far on corporations, corporate communication and corporate communication in terms of excellence theory have been used in the study. The study is important in that it will contribute to the corporations with a different point of view in public and private sectors, and to the academicians who are willing to conduct research on corporate communication. tr_TR
dc.publisher.firstpagenumber 25 tr_TR
dc.publisher.lastpagenumber 38 tr_TR
dc.identifier.bibliographictag Ertekin, İrfan, Halkla İlişkilerde Mükemmellik Kuramı Açısından Kurumsal İletişim(2016), İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account