dc.contributor.author |
Dalkıran, İrem
|
|
dc.date.accessioned |
2020-01-03T08:32:39Z |
|
dc.date.available |
2020-01-03T08:32:39Z |
|
dc.date.issued |
2016-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11547/5254 |
|
dc.description.abstract |
Sosyal medyanın ortaya çıktığı ilk yıllardan günümüze kadar
gelindiğinde sürekli gelişmeler yaşandığı görülmektedir. Sosyal medya
ve platformlarında var olan çift yönlü iletişim, katılma, açıklık gibi
pek çok özellik, halkla ilişkiler alanının faaliyetlerini gerçekleştirmesi
için sosyal medya ve ortamlarının iletişim aracı olarak kullanılmasını
sağlamaktadır. Bu çalışmada, Ülker ve Eti markalarının halkla ilişkiler
açısından Facebook ve Twitter sosyal ağ hesaplarını ne şekilde ve hangi
amaçlarla kullandıkları ve hedef kitlesi ile iletişim çabalarını etkili ve
verimli bir şekilde gerçekleştirip gerçekleştiremedikleri konusu üzerine
analiz yapılmaktadır. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tr |
tr_TR |
dc.publisher |
İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi |
tr_TR |
dc.subject |
Sosyal Medya |
tr_TR |
dc.subject |
Sosyal Medya Platformları |
tr_TR |
dc.subject |
Halkla İlişkiler |
tr_TR |
dc.subject |
Social Media |
tr_TR |
dc.subject |
Social Media Platforms |
tr_TR |
dc.subject |
Public Relations |
tr_TR |
dc.title |
Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme |
tr_TR |
dc.type |
Article |
tr_TR |
dc.description.abstractol |
As we look back in time when the social media first came out and compare
it with present time, we can see that it permanently evolves and developes
itself into something much more bigger and much more time consuming.
Key features social media platforms have; such as bilateral way of
communication, accession, opennes and many more, make it possible for
public relations departments to use them as a way of communication and
get their job done. This article emphasize on how and why the Turkish brands Eti and Ülker use social networks such as Twitter and Facebook
and asks the question whether these brands can efficiently implement their
effort to communicate with their customer base or not, on a public relations
level. |
tr_TR |
dc.publisher.firstpagenumber |
1 |
tr_TR |
dc.publisher.lastpagenumber |
24 |
tr_TR |
dc.identifier.bibliographictag |
Dalkıran, İrem, Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme(2016), İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi |
tr_TR |