DSpace Repository

Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme

Show simple item record

dc.contributor.author Dalkıran, İrem
dc.date.accessioned 2020-01-03T08:32:39Z
dc.date.available 2020-01-03T08:32:39Z
dc.date.issued 2016-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/5254
dc.description.abstract Sosyal medyanın ortaya çıktığı ilk yıllardan günümüze kadar gelindiğinde sürekli gelişmeler yaşandığı görülmektedir. Sosyal medya ve platformlarında var olan çift yönlü iletişim, katılma, açıklık gibi pek çok özellik, halkla ilişkiler alanının faaliyetlerini gerçekleştirmesi için sosyal medya ve ortamlarının iletişim aracı olarak kullanılmasını sağlamaktadır. Bu çalışmada, Ülker ve Eti markalarının halkla ilişkiler açısından Facebook ve Twitter sosyal ağ hesaplarını ne şekilde ve hangi amaçlarla kullandıkları ve hedef kitlesi ile iletişim çabalarını etkili ve verimli bir şekilde gerçekleştirip gerçekleştiremedikleri konusu üzerine analiz yapılmaktadır. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi tr_TR
dc.subject Sosyal Medya tr_TR
dc.subject Sosyal Medya Platformları tr_TR
dc.subject Halkla İlişkiler tr_TR
dc.subject Social Media tr_TR
dc.subject Social Media Platforms tr_TR
dc.subject Public Relations tr_TR
dc.title Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme tr_TR
dc.type Article tr_TR
dc.description.abstractol As we look back in time when the social media first came out and compare it with present time, we can see that it permanently evolves and developes itself into something much more bigger and much more time consuming. Key features social media platforms have; such as bilateral way of communication, accession, opennes and many more, make it possible for public relations departments to use them as a way of communication and get their job done. This article emphasize on how and why the Turkish brands Eti and Ülker use social networks such as Twitter and Facebook and asks the question whether these brands can efficiently implement their effort to communicate with their customer base or not, on a public relations level. tr_TR
dc.publisher.firstpagenumber 1 tr_TR
dc.publisher.lastpagenumber 24 tr_TR
dc.identifier.bibliographictag Dalkıran, İrem, Bir İletişim Aracı Olan Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Ekseninde Türk Markaları Tarafından Kullanımı: Ülker ve Eti Üzerinden Bir İnceleme(2016), İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account