dc.contributor.author |
Ersoy, Esra
|
|
dc.date.accessioned |
2020-01-03T08:16:29Z |
|
dc.date.available |
2020-01-03T08:16:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11547/5252 |
|
dc.description.abstract |
Teknoloji ve internetin kullanımının hızla yayıldığı günümüzde kişiler ve
kurumlar arasındaki iletişimde büyük oranda sanal medyaya kaymıştır.
Sanal ortamın bilgisayar ekranlarından mobil ekranlara kayması markalara
aynı anda farklı kanallardan -ve ekranlardan- aynı kullanıcıya ulaşma
fırsatı vermiş ve kısıtlamaları azaltmıştır. Aynı şekilde tüketici
alışkanlıkları, markalara kullanımları hakkında çok büyük oranda bilgi ile
donatmıştır. Bu bilgi, kullanıcıların alışveriş deneyimini de kökünden
değiştirmeye başlamıştır. Bu araştırmada; internet üzerinden satış yapan
sitelerde tüketicilerin alışveriş yapma nedenlerinin araştırılması
amaçlanmıştır. Bu araştırmada anket yöntemi kullanılmıştır. Araştırma
sonunda elde edilen sonuçların ortaya konulmasıyla internet müşterisinin
alışveriş davranışlarına etki eden faktörlerin neler olduğu belirlenmesi
amaçlanmaktadır. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tr |
tr_TR |
dc.publisher |
İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi |
tr_TR |
dc.subject |
İnternet |
tr_TR |
dc.subject |
Tüketici |
tr_TR |
dc.subject |
Tüketici Davranışı |
tr_TR |
dc.subject |
Online Alışveriş |
tr_TR |
dc.subject |
İnternet |
tr_TR |
dc.subject |
Consumer |
tr_TR |
dc.subject |
Consumer Behavior |
tr_TR |
dc.subject |
Online Shopping |
tr_TR |
dc.title |
Tüketicilerin Değişen Alışveriş Alışkanlıkları (Onlıne Alışveriş) |
tr_TR |
dc.type |
Article |
tr_TR |
dc.description.abstractol |
In the time of today, while the usage of technology and internet is vastly
growing, the communications among people to people or people to
companies have also moved towards online media. Plus, the movement of
online media from computer screens towards mobile screens have created the chance for the companies to reach their consumers from different
screens and channels simultaneously, thus reduced the limitations.
Besides, the consumer habits are learned, experienced and researched by
brands and a vast amount of information has been gathered. In this
research, the reasons and motivations of consumers towards and during
online shopping are aimed to be found. By the results taken from this
research, it is aimed to understand better the factors that affect the online
shopping consumers. |
tr_TR |
dc.publisher.firstpagenumber |
87 |
tr_TR |
dc.publisher.lastpagenumber |
129 |
tr_TR |
dc.identifier.bibliographictag |
Ersoy, Esra, Tüketicilerin Değişen Alışveriş Alışkanlıkları (Onlıne Alışveriş)(2017;), İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi |
tr_TR |