DSpace@İHÜ

Inferring Pre-service Science Teachers' Understanding of Science by Using Socially Embedded Pseudoscientific Context

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Gurgun Asli Pelin
dc.contributor.author Polat Gul
dc.contributor.author Damci Atilla
dc.contributor.author Bayhan Hasan Gokberk
dc.date.accessioned 2019-07-10T13:30:20Z
dc.date.available 2019-07-10T13:30:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/3173
dc.publisher INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
dc.title Inferring Pre-service Science Teachers' Understanding of Science by Using Socially Embedded Pseudoscientific Context
dc.publisher.volume 4
dc.publisher.issue 4
dc.publisher.firstpagenumber 340
dc.publisher.lastpagenumber 358
dc.identifier.doinumber 10.18404/ijemst.93129
dc.identifier.wos WOS:000393146400006


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster