DSpace@İHÜ
Inferring Pre-service Science Teachers' Understanding of Science by Using Socially Embedded Pseudoscientific Context
Giriş
Türkçe
English
DSpace Ana Sayfası
→
Kütüphane Dokümantasyon Daire Başkanlığı -- Library Documentation Department
→
Makaleler
→
Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Inferring Pre-service Science Teachers' Understanding of Science by Using Socially Embedded Pseudoscientific Context
Gurgun Asli Pelin
;
Polat Gul
;
Damci Atilla
;
Bayhan Hasan Gokberk
Bağlantı:
http://hdl.handle.net/11547/3173
Tarih:
2016
Tüm öğe kaydını göster
Bu öğenin dosyaları:
Dosyalar
Boyut
Biçim
Göster
Bu öğe ile ilişkili dosya yok.
Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.
Makaleler
[483]
DSpace'de Ara
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
Gelişmiş Arama
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt