DSpace Repository

HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA YENİ MEDYA KULLANIMI

Show simple item record

dc.contributor.author Akagün Yozkat, Seda
dc.date.accessioned 2019-06-01T11:58:31Z
dc.date.available 2019-06-01T11:58:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/2410
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı her geçen gün iş ve sosyal hayatta nicel ve nitel olarak etkisini artıran yeni kuşaklarla halkla ilişkiler bağlamında özellikle yeni medya aracılığıyla nasıl daha iyi iletişim kurulabileceğini iletişim kuramları çerçevesinde araştırmaktır. Tarihsel olarak farklı kuşakların ortaya çıkışları ve birbirinden farklılıkları incelendikten sonra halkla ilişkilerin doğuşu, gelişimi ve günümüzde bulunduğu yer kuramlarla açıklanacaktır. Yeni kuşakların bu kuramlara nasıl uyduğu irdelendikten sonra halkla ilişkiler bağlamında yeni medya kullanımı, yeni kuşaklarla etkin iletişim kurulması için neler yapılması gerektiği ve kuramların bu bağlamda nasıl yorumlanması gerektiği bu çalışmada yer alacaktır. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ tr_TR
dc.subject Halkla ilişkiler tr_TR
dc.subject Yeni kuşaklar tr_TR
dc.subject X, Y, Z. tr_TR
dc.subject Alfa kuşakları tr_TR
dc.subject Yeni medya tr_TR
dc.subject Public relations tr_TR
dc.subject New generations tr_TR
dc.subject X, Y, Z. tr_TR
dc.subject Alpha generations tr_TR
dc.subject New media tr_TR
dc.title HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA YENİ MEDYA KULLANIMI tr_TR
dc.type Thesis tr_TR
dc.description.abstractol The purpose of this study is to investigate how communication especially via new media can be established in relation to new generations and peoples who are increasingly influential both quantitatively and qualitatively in business and social life and how can be established in public relations especially through new media within communications theories. The emergence of historically different generations and their differences will be explained by the emergence and development of the public relations, relations with the people and the place where they are now. After studying how the new generations fit into these theories, what is to be done in order to establish effective communication with the new generations on new media in relation to the people and how the theories should be interpreted in this context will be included in this study. tr_TR
dc.publisher.firstpagenumber 1 tr_TR
dc.publisher.lastpagenumber 138 tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account