DSpace Repository

TÜRKİYE’DE SİVİL HAVACILIK SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ: TURKISH GROUND SERVICES A.Ş. ÖRNEĞİ

Show simple item record

dc.contributor.author Yıldırım, Ali Emre
dc.date.accessioned 2019-04-20T13:23:21Z
dc.date.available 2019-04-20T13:23:21Z
dc.date.issued 2017-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11547/1522
dc.description.abstract The reasons for the existence of enterprises Customers who purchase continued to operate as long as they will provide businesses a competitive advantage . Along with globalization and liberalization of markets is quite different alternatives are available for customers . Customer, it will be selective while choosing among alternatives . Businesses in the electoral process, ensuring customer satisfaction and loyalty will exhibit in the creation of various alternative approaches. Under current conditions of competition in terms of businesses is their ability to stand. Based on this basic necessity is prepared thesis consists of two parts. In the first section, the concept of customer, customer relations and customer relations Measurement methods are described in detail . In the second part was introduced to the air transport industry and civil industry providing services in the TGS ground Services, Inc.’s Customer Satisfaction and customer understanding has tried to explain created within the framework of policies developed recommendations in this regard. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ tr_TR
dc.subject Customer tr_TR
dc.subject Customer Satisfaction tr_TR
dc.subject Civil Air Transport Sector tr_TR
dc.subject Müşteri tr_TR
dc.subject Müşteri Memnuniyeti tr_TR
dc.subject Sivil Hava Ulaştırma Sektörü tr_TR
dc.title TÜRKİYE’DE SİVİL HAVACILIK SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ: TURKISH GROUND SERVICES A.Ş. ÖRNEĞİ tr_TR
dc.type Thesis tr_TR
dc.description.abstractol İşletmelerin varlıklarının sebepleri olan müşteriler, satın alma faaliyetlerine devam ettikleri sürece işletmeler rekabet avantajı sağlayacaklardır. Küreselleşme ve pazarların serbestleşmesi ile birlikte müşteriler için oldukça farklı alternatifler mevcuttur. Müşteri, bu alternatifler arasından tercih yaparken seçici davranacaktır. İşletmeler de bu seçim sürecinde, müşteri memnuniyetini sağlamanın ve bağlılıklarının oluşturulması konusunda çeşitli alternatif yaklaşımlar sergileyeceklerdir. Günümüz rekabet koşulları altında işletmelerin ayakta durabilmelerinin şartı da budur. Bu temel ihtiyaçtan yola çıkarak hazırlanan tez iki bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, müşteri kavramı, müşteri ilişkileri ve müşteri ilişkilerinin ölçümlenmesi yöntemleri detaylı olarak açıklanmıştır. İkinci bölümünde ise sivil hava ulaştırma sektörü tanıtılmış olup, sektöre yer hizmetlerini sağlayan TGS Yer Hizmetleri A.Ş.’nin müşteri anlayışı çerçevesinde oluşturulan müşteri memnuniyeti politikaları açıklanmaya çalışılmış ve bu kapsamda öneriler geliştirilmiştir. tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account